Podnikáte, poprípade by ste chceli ešte tento rok začať, ale vysoké ceny za prenájom veľkých kancelárskych priestorov vás odrádzajú?
Nie je povinnosť kupovať si alebo prenajímať si drahé kancelárske priestory. Ako začínajúcemu podnikateľovi vám postačí virtuálna kancelária. Prečo by si ich ale podnikatelia mali vyberať?
Nájdeme ich v hlavnom meste
Všetky virtuálne kancelárie nájdete na exkluzívnych najznámejších bratislavských uliciach. Práve adresa virtuálnej kancelárie vás môže dostať do povedomia zákazníkov a zvýšiť dôveryhodnosť vašej firmy. Väčšina klientov uprednostní firmu sídliacu v hlavnom meste pred firmou sídliacou v inom okresnom meste na Slovensku.
Sú lacné
V porovnaní s kancelárskymi priestormi nielen v hlavnom meste, ale v ktoromkoľvek meste na Slovensku, sú pomerne lacné. Za mesiac zaplatíte pár desiatok eur, čo určite oceníte najmä v prvý rok vášho podnikania, kedy zisky nebudú pravdepodobne také vysoké, ako by ste očakávali.
Za kancelárske priestory, ktoré na začiatku podnikania ani len v plnej miere nebudete využívať, zaplatíte niekoľko stoviek eur, ktoré by ste mohli využiť oveľa lepšie – napríklad na kúpu kvalitnejšej kancelárskej techniky. Skôr, ako sa budete zaoberať založením spoločnosti, vyhliadnite si pre vás najlukratívnejšiu virtuálnu kanceláriu.
Možnosť prenájmu zasadacieho priestoru
Na virtuálnej kancelárii sa nebudete fyzicky nachádzať, ale ak budete potrebovať zasadacie priestory kvôli stretnutiam s klientmi, kedykoľvek ich budete mať k dispozícii. Sú pekne zariadené a disponujú tou najkvalitnejšou kancelárskou technikou. Navyše sú klimatizované, čo určite oceníte najmä v lete.
Archivovanie a preposielanie prichádzajúcej pošty
Ak budete chcieť, máte možnosť vybrať si ešte aj túto doplnkovú službu. Majitelia budov poskytujúcich virtuálne kancelárie vám budú spravovať a archivovať vašu prichádzajúcu poštu a pomocou webovej aplikácie budete mať k týmto poštám prístup aj vy. Ak budete potrebovať prichádzajúcu poštu aj naskenovať, naskenujú vám ju. Stačí len požiadať.